Aktivnosti u 2023. godini

04. januara 2023. godine Agencija za privredne registre RS je donela Rešenje o usvajanju prijave novog zakonskog zastupnika Fondacije, prof. dr Dragane Latković.

12. januara 2023. godine Popisna komisija izvršila je godišnji popis imovine i osnovnih sredstava Fondacije.

 27.  januara 2023. godine na osnovu postupka  sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor sa ugostiteljskom radnjom Piping PR Ana Đurović, Novi Sad,  za nabavku usluga usluživanja u restoranima.

31. januara 2023. godine na osnovu postupka sprovedenog  u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor sa ponuđačem „IPC“ d.o.o. iz Beograda, za nabavku usluga stručnog savetovanja iz oblasti javnih nabavki.

19. januara 2023. godine kod Agencije za privredne registre RS, evidentirana je prof. dr Dragana Latković u Registar stvarnih vlasnika.

Tokom januara 2023. godine izvršene su promene kartona deponovanih potpisa kod banaka kod kojih Fondacija ima otvorene račune.

18. januara 2023. godine predat je Iveštaj o javnim nabavkama za 2023. godinu putem Portala za javne nabavke.

23. februara 2023. godine Upravni odbor Fondacije je na svojoj 16. redovnoj sednici usvojio Finansijski izveštaj za 2022. godinu.

27. februara 2023. godine, na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o pružanju knjigovodstvenih usluga sa ponuđačem Standard sistem d.o.o. iz Novog Sada.

27. februara 2023. godine,  zaključen je tromesečni ugovor o deponovanju sredstava po viđenju sa Bankom Poštanska štedionica a.d. Beograd.

22. marta 2023. godine, Agenciji za privredne registre RS elektronskim putem predat je izveštaj za statističke potrebe i Finansijski izveštaj za 2022. godinu.

23. marta 2023. godine Agencija za privredne registre RS izdala je potvrdu o prijemu, usvajanju i javnom objavljivanju Finasnijskog izveštaja za 2022. godinu.

29. marta 2023. godine JKP Novosadskoj toplani je dostavljeno obaveštenje o očekivanom datumu za priključak zgrade u ul. Stanoja Stanojevića bb.
29. marta 2023. godine Pokrajinskom sekretaru za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost upućena molba za određivanje svog predstavnika u Stambenoj komisiji Fondacije.

06. aprila 2023. godine zaključen Aneks ugovora o izvođenju radova na zahtev Izvođača da se produži rok sa 10 na 14 meseci i 24 dana. Cena nije menjana.
06. aprila 2023. godine  sa Domus inženjering doo iz Jagodine zaključen Aneks ugovora o stručnom nadzoru nad izvođenjem radova kojim je produžen rok ugovora sa 10 na 14 meseci i 24 dana. Cena nije menjana.
06. aprila 2023. godine zaključen Aneks ugovora o uslugama koordinatora za bezbednost i zdravlje na radu u fazi izvođenja radova kojim je produžen rok trajanja ugovora sa 10 na 14 meseci i 24 dana. Cena je povećana za 10% kako je predviđeno Osnovnim ugovorom u slučaju produženja roka ugovora.

25. aprila 2023. godine, u skladu sa Zakonom o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti Upravitelj Fondacije je doneo novu Listu kategorija dokumentarnog materijala.

5. maja 2023. godine,  Poreska uprava Beograd je uputila dopis da u periodu kada nema stanova za prodaju, odnosno osnova za izdavanje fiskalnih računa, Fondacija može da izvrši prijavu privremene odjave poslovnog prostora.

15. maja  2023. godine, Fondacija je putem portala ePorezi predala prijavu za privremenu odjavu poslovnog prostora.

19. maja 2023. godine, Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost ovlastio je savetnika za oblast prirodno-matematičkih nauka i saradnje sa nevladinim organizacijama, Aleksandra Mihajlova, za svog predstavnika u Stambenoj komisiji Fodacije.

23. maja 2023. godine zaključen je ugovor o donatorstvu između Univerziteta u Novom Sadu, Fondacije FONDUNS  i Atrijum-in doo Novi Sad. Ugovor je zaključen na 10 godina, a mesečno će na račun Fondacije FONDUNS biti uplaćivana donacija od 300 evra u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

25. maja 2023. godine,   na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor sa ponuđačem Galeb Elektroniks doo iz Šapca, za nabavku licence za aplikaciju Galeb mini ERP za fiskalnu kasu.

29. maja 2023. godine zaključen je tromesečni ugovor o deponovanju sredstava po viđenju sa Bankom Poštanska štedionica a.d. Beograd.

31. maja 2023. godine,   na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor sa ponuđačem Telekom Srbija ad Beograd, za nabavku usluga mobilne telefonije.
31. maja 2023. godine,   na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor sa ponuđačem E-Inteligence doo iz Beograda, za nabavku usluga godišnje pretplate na program „Kancelarko“.

6. juna 2023. godine, BMC Connect doo Novi Sad dostavio je nove bankarske garancije za povraćaj avansa i dobro izvršenje posla, sa novim rokom važnosti.

12. juna 2023. godine Upravni odbor Fondacije je doneo odluku o izmeni Pravilnika o načinu i uslovima korišćenja sredstava Fondacije.
12. juna 2023. godine na internet stranici Fondacije objavljen je javni konkurs za  rešavanje stambenih potreba mladih nastavnih i naučnih radnika i umetnika Univerziteta u Novom Sadu. Javni konkurs je upućen i dekanima/direktorima svih fakulteta/instituta u sastavu Univerzitata u Novom Sadu. Rok za podnošenje prijava je trajao od 13. juna do 13. jula 2023. godine, a podneto je 139 prijava.

27. jula 2023. godine Pokrajinskom sekretarijatu za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost upućen je spisak prijavljenih nakdidata na konkurs za stanove.

31. jula iz Pokrajinksog sekretarijata stigli su rezultati faktora kompetencije na osnovu ukupne produkcije za sve prijavljene kandidate.

1. avgusta 2023. godine zaključen je Ugovor o izgradnji vrelovodnog priključka za stambenu zgradu u izgradnji sa JKP Novosadska toplana.

4. avgusta 2023. godine Upravni odbor Fondacije je usvojio izmene Plana javnih nabavki za 2023. godinu, za nabavke na koje se zakon ne primenjuje.. Izmena plana je u zakonskom roku objavljena na veb sajtu Fondacije.

14. avgusta 2023. godine,  na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o nabavci dobara – jednog mobilnog telefonskog aparata sa ponuđačem Rim mobil iz Novog Sada.

29. avgusta 2023. godine, zaključen je Aneks 3 sa izvođačem radova BMC Connect doo Novi Sad, na osnovu zahteva za produženje roka za izvođenje radova, sa obrazloženjem da su tokom jula i avgusta meseca zbog izuzetno visokih temperatura, kao i zbog olujnog nevremena, radovi izvođeni u skraćenom radnom vremenu, pa je potrebno dodatih 26 radnih dana za završetak radova. Novi datum završetka radova je 08. oktobar 2023. godine. Cena radova nije menjana.

30. avgusta 2023. godine zaključen je Aneks 2 sa Domus inženjeringom doo, Jagodina, za uslugu stručnog nadzora nad izvođenjem radova. Ovim aneksom je produžen rok trajanja ugovora do 08. oktobar 2023. godine. Cena usluge nije menjana.
30. avgusta 2023. godine zaključen je Aneks 2 sa Institutom za bezbednost i sigurnost na radu doo, Novi Sad, za uslugu koordinatora za bezbednost na radu. Ovim aneksom je produžen rok trajanja ugovora do 08. oktobar 2023. godine. Cena usluge nije menjana.

7. septembra 2023. godine,  na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o nabavci usluga tehničkog pregleda stambene zgrade sa ponuđečem Domus bezbednost iz Jagodine.
7. septembra 2023. godine,  na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o nabavci usluga izrade specifikacije posebnih delova stambene zgrade sa ponuđačem  Domus bezbednost iz Jagodine.

11. septembra 2023. godine,  na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o nabavci usluga izdavanja energetskog pasoša za stambenu zgradu, sa ponuđačem  Institut za bezbednost i sigurnost na radu doo, Novi Sad.

19. septembra 2023. godine,  na osnovu postupka sprovedenog u skladu sa Planom nabavki na koje se zakon ne primenjuje, zaključen je ugovor o nabavci usluga održavanja veb sajta sa Tatjanom Tošić iz Novog Sada.
19. septembra 2023. godine Stambena komisija je nakon razmatranja prispelih prijava na konkurs za stanove od 12. juna 2023. godine,  objavila Predlog bodovnih lista reda prvenstva.

29. septembra 2023. godine Stambena komisija je nakon razmatranja prispelih prigovora na Predlog bodovnih lista reda prvenstva, objavila Konačne bodovne liste reda prvenstva.

06. oktobra 2023. godine RGZ Katastar nepokretnosti Novi Sad, na zahtev Fondacije doneo je rešenje o kućnom broju za petu stambenu zgradu, ul. Stanoja Stanojevića br. 22.

10. oktobra 2023. godine,  zaključen je tromesečni ugovor o deponovanju sredstava po viđenju sa Bankom Poštanska štedionica a.d. Beograd.

26. oktobra 2023. godine građevinski inspektor iz Gradske uprave za urbanizam i građevinske poslove izvršio je  inspekcijski nadzor nad izgradnjom stambene zgrade i konstatovao da nisu uočena značajnija odstupanja izvedenog objekta u odnosu na ishodovanu građevinsku dozvolu.

1. novembra 2023. godine Stambena komisija je na osnovu prijava kandidata za rešavanje stambenih potreba prema Javnom oglasu od 12.06.2023. godine, za raspodelu 25 stanova u stambenoj zgradi u Novom Sadu, u ulici Stanoja Stanojevića 22, Upravnom odboru Fondacije dostavila predlog raspodele  stanova. 

3. novembra 2023. godine  Upravni odbor Fondacije  je na predlog Stambene komisije i na  osnovu prijava kandidata za rešavanje stambenih potreba prema Javnom oglasu od 12.06.2023. godine, doneo odluku o raspodeli 25 stanova u stambenoj zgradi u Novom Sadu, u ulici Stanoja Stanojevića 22, i objavio je na internet stranici Fondacije.

3. novembra 2023. godine  Upravni odbor Fondacije je na svojoj 22. redovnoj sednici verifikovao mandat dr Biljane Vrbaški, člana Upravnog odbora Fondacije, predstavnika Grada Novog Sada, na osnovu Odluke Saveta Univerziteta u Novom Sadu, donete na 4. sednici koja je održana 31.10.2023. godine.

7. novembra 2023. godine kroz sistem CEOP predat je zahtev za priključenje na infrastrukturu za stambenu zgradu u Stanoja Stanojevića 22.

21. novembra 2023. godine  Upravni odbor Fondacije  je razmatrajući po prigovorima na odluku o raspodeli od 3.11.2023. godine, doneo Konačnu odluku o raspodeli 25 stanova u stambenoj zgradi u Novom Sadu, u ulici Stanoja Stanojevića 22, i objavio je na internet stranici Fondacije.

29. novembra 2023. godine  JKP Novosadska toplana je izvršila priključenje  stambene zgrade u Stanoja Stanojevića 22 na toplifikacioni sistem.

4. decembra 2023. godine  pribavljen je energetski pasoš za stambenu zgradu u Stanoja Stanojevića 22.

7. decembra 2023. godine Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije upućen je zahtev za izgradnju nedostajuće pešačke staze neposredno uz  stambenu zgradu  u Stanoja Stanojevića 22.

18. decembra 2023. godine   JKP Vodovod i kanalizacija izvršilo je priključenje  stambene zgrade u Stanoja Stanojevića 22 na sistem vodovoda i kanalizacije.

U toku je završno čišćenje stambene zgrade u Stanoja Stanojevića 22.
U toku je izrada specifikacije posebnih delova stambene zgrade – etažiranje  u Stanoja Stanojevića 22.
U toku je tehnička kontrola stambene zgrade  u Stanoja Stanojevića 22.

Atrijum in redovno uplaćuje mesečnu donaciju u iznosu od 300 evra u dinarskoj protivrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Tokom 2023. godine, kod banke koja je dala najpovoljniju ponudu oročavana su sredstva po najpovoljnijim kamatnim stopama. Ugovori o oročenju depozita zaključeni su: 11.01.2023; 25.01.2023; 11.04.2023; 25.04.2023;19.06.2023; 01.08.2023 i 06.11.2023. godine.


FONDUNS NOVI SAD

Fondacija za rešavanje stambenih potreba mladih nastavnih i naučnih radnika i umetnika
Univerzitet u Novom Sadu

Dr Zorana Đinđića 1
21000 Novi Sad
Tel: +381 21 485 2011 Fax: +381 21 450 418
PIB 102675930

 

FONDUNS   UNS